[RB@Blog_Title]

 به گزارش سرویس خبری سیدان نیوز به نقل از سایت خبری مرودشت نا،امام جمعه بخش سیدان در جمع نمازگزاران عید فطر بیان داشت: یکی از دغدغه هایی که مقام معظم رهبری در این چندسال اخیر گوشزد کردند مسئله ازدیاد نسل می باشد، ازدیاد نسل شعار دین ماست و پیامبر اسلام می فرماید که"ازدواج کنید که من روز قیامت به ازدیاد امتم نسبت به دیگر امت ها مباحات و افتخار کنم." و خطری که در آینده نصیب کشور ما می شود خطر پیری جمعیت است.

خحت الاسلام رستگار امام جمعه سیدان مرودشت

ادامه مطلب

نماز عید فطر شهر سیدان-قسمت دوم

چهارشنبه, ۱۶ تیر ۱۳۹۵، ۰۹:۲۶ ب.ظ

 به گزارش سرویس خبری سیدان نیوز به نقل از سایت خبری مرودشت نا،مردم شهر سیدان با حضور خود در سرآسیاب سیدان در  جوار شهداء نماز عید فطر را به امامت حجت السلام رستگار اقامه کردند.

ادامه مطلب

نماز عید فطر شهر سیدان-قسمت اول

چهارشنبه, ۱۶ تیر ۱۳۹۵، ۰۹:۲۴ ب.ظ

 به گزارش سرویس خبری سیدان نیوز به نقل از سایت خبری مرودشت نا،نماز باشکوه عید سعید فطر صبح امروز به امامت حجت الاسلام  رستگار امام جمعه بخش سیدان  در جوار قبور شهداء گمنام اقامه گردید.

ادامه مطلب
  • نویسنده : محمدرحیمی
  • بازدید : [۳۲۰] مشاهده

 به گزارش سرویس خبری سیدان نیوز به نقل از سایت خبری مرودشت نا،حسین زارع یکی از خیرین شهرستان مرودشت، از دو سال قبل با حمایت کمیته امداد نسبت به توزیع افطاری اقدام کرده است.

این خیر در روستای عباس آباد بخش سیدان، با حضور در درب 260 خانه  غذای افطاری را بین اهالی توزیع کرده و از 60 نفر به طور جداگانه در ضیافت افطار پذیرایی کرده است.

روستای عباس آباد مرودشت
ادامه مطلب

محفل نورانی و معنوی انس با قرآن در سیدان

شنبه, ۱۲ تیر ۱۳۹۵، ۱۲:۴۱ ب.ظ
  • نویسنده : محمدرحیمی
  • بازدید : [۴۱۰] مشاهده

 به گزارش سرویس خبری سیدان نیوز به نقل از سایت خبری مرودشت نا،محفل نورانی و معنوی انس با قرآن با حضور قاریان برجسته شهرستان مرودشت و به همت موسسه قرآنی ولیعصر(عج) سیدان در شهر سیدان برگزار گردید.

ادامه مطلب

مراسم قرائت قرآن کریم در شهر سیدان

شنبه, ۱۲ تیر ۱۳۹۵، ۱۲:۴۰ ب.ظ

 به گزارش سرویس خبری سیدان نیوز به نقل از سایت خبری مرودشت نا،در ماه مبارک رمضان مراسم قرائت قرآن کریم در مصلی نماز جمعه شهر سادات برگزار می گردد.

مراسم قرآن مصلی نماز جمعه سیدان
ادامه مطلب

 به گزارش سرویس خبری سیدان نیوز به نقل از سایت خبری مرودشت نا،خطیب نماز جمعه بخش سیدان در جمع نمازگزاران بیان داشت: اگر پرونده آمریکا را برعلیه ایران بعد از انقلاب بررسی کنیم این کشور جز جنایت، ترور، استکبار، استعمار و مظلوم کشی چیز دیگری در پرونده اش ندارد.

http://marvdashtna.ir/files/images/95-Khordad/972be770_DSC_0010.JPG

ادامه مطلب

 به گزارش سرویس خبری سیدان نیوز به نقل از سایت خبری مرودشت نا،مردم علی آباد در شب بیست و سوم ماه رمضان قرآن به سر گذاشتند و از خدای خود طلب مغفرت کردند.

ادامه مطلب

 به گزارش سرویس خبری سیدان نیوز به نقل از سایت خبری مرودشت نا،مردم شهر سادات استان فارس در شب بیست و سوم ماه رمضان دست بندگی خود را بالای سر بردند و از درگاه خداوند طلب عفو ‌و‌ آمرزش ‌کردند.

ادامه مطلب

 به گزارش سرویس خبری سیدان نیوز به نقل از سایت خبری مرودشت نا،جمعی از مردم شهر سیدان در شب بیست و سوم ماه رمضان با خدای خود خلوت کردند.

ادامه مطلب