[RB@Blog_Title]

عکس: جشن عید غدیر در شهر سادات استان فارس

چهارشنبه, ۳۱ شهریور ۱۳۹۵، ۱۰:۰۷ ق.ظ

 به گزارش سرویس خبری سیدان نیوز به نقل از سایت خبری مرودشت نا،جشن عید غدیر با حضور گسترده مردم و مسئولین در شهر سیدان برگزار گردید.

ادامه مطلب
  • نویسنده : محمدرحیمی
  • بازدید : [۱۸۷] مشاهده

 به گزارش سرویس خبری سیدان نیوز به نقل از سایت خبری مرودشت نا،حجت السلام والمسلمین حمیدرضا رستگار امام جمعه بخش سیدان در خطبه های نماز جمعه این هفته بیان کرد: هر کس می خواهد ولی شناس و امام شناس باشد زیارت جامعه کبیره را با شرح و تفسیر مطالعه کند زیرا تمام فضائل اهل بیت عصمت و طهارت گفته شده است و زیارت جامعه کبیره از یادگاران امام هادی است.

حجت الاسلام و المسلمین رستگار شهریار را انسانی ارزشمند، ولایی و اولیاء الله مورد خطاب خود قرار داد که حتی در زمان جنگ با سرودن شعر  بسیجیان را به نبرد حق علیه باطل دعوت می کرد و در ادامه عنوان نمود: آیت الله خزعلی  از یاران امام و رهبری و از پشتوانه های انقلاب بود و با منافقین انقلاب اسلامی سر سازگاری نداشت.

حجت الاسلام رستگار امام جمعه بخش سیدان

ادامه مطلب

دیدار مسئولان بخش سیدان با امام جمعه

جمعه, ۵ شهریور ۱۳۹۵، ۰۹:۴۶ ب.ظ

 به گزارش سرویس خبری سیدان نیوز به نقل از سایت خبری مرودشت نا،به مناسب هفته دولت مسئولین بخش سیدان با حجت السلام والمسلمین رستگار دیدار کردند.

در این دیدار محمد روستا بخشدار سیدان بیان کرد: دولت و نهاد امام جمعه و نهادهای دیگر دست در دست هم و باهمدلی و هم زبانی کارها را پیش خواهند برد.

روستا اظهار داشت: علیرغم مشکلات، مردم پای این نظام و انقلاب ایستاده اند اما با وجود اینکه اوایل ورود این دولت مشکلات خاصی وجود داشت، در بحث اقتصادی،کنترل تورم، آرامش نسبی در بازار کارهای خوبی صورت گرفته است.

وی در ادامه عنوان کرد: رفع مشکل بیکاری یک دوره زمانی 10 الی 15 ساله می خواهد و با برنامه ریزی، باید بتوانیم همگی تولیدکننده شویم.

امام جمعه سیدان در جمع مسئولان بیان کرد: شهید رجایی و باهنر دو مرد مخلص و خدمتگزار مردم بودند و انسان برای رسیدن به مقام والای انسانیت باید راه بندگی خداوند را در پیش گیرد.

حجت الاسلام و المسلمین حمیدرضا رستگار در ادامه به سخنان مقام معظم رهبری در دیدار هیات دولت اشاره و بیان داشت: دولت باید با برنامه ریزی و جدیت حداکثر بهره برداری را برای کار و تلاش در یکسال باقی مانده انجام دهد و نباید به هیچ وجه خودش را سرگرم بحث های انتخاباتی کند چرا که اگر دولتی ها این 9 ماه را صرف انتخابات کنند کشور یکسال عقب می افتد و بهترین تبلیغ برای دولت در  راس کار، اقدام و عمل آن دولت است.

ادامه مطلب
  • نویسنده : محمدرحیمی
  • بازدید : [۲۰۲] مشاهده
  • دسته بندی : دسته: اخبار شهر ,

 به گزارش سرویس خبری سیدان نیوز به نقل از سایت خبری مرودشت نا،مسئولان بخش و ادارات بخش سیدان به مناسبت هفته دولت با خانواده های شهداء و آزادگان دیدار کردند و در پایان شرکت کنندگان بار دیگر با آرمان های انقلاب اسلامی، شهدا و امام راحل(ره) تجدید پیمان کرده و بر حفظ ارزش ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی تاکید کردند.

ادامه مطلب