[RB@Blog_Title]

دیدار مسئولان بخش سیدان با امام جمعه

جمعه, ۵ شهریور ۱۳۹۵، ۰۹:۴۶ ب.ظ

 به گزارش سرویس خبری سیدان نیوز به نقل از سایت خبری مرودشت نا،به مناسب هفته دولت مسئولین بخش سیدان با حجت السلام والمسلمین رستگار دیدار کردند.

در این دیدار محمد روستا بخشدار سیدان بیان کرد: دولت و نهاد امام جمعه و نهادهای دیگر دست در دست هم و باهمدلی و هم زبانی کارها را پیش خواهند برد.

روستا اظهار داشت: علیرغم مشکلات، مردم پای این نظام و انقلاب ایستاده اند اما با وجود اینکه اوایل ورود این دولت مشکلات خاصی وجود داشت، در بحث اقتصادی،کنترل تورم، آرامش نسبی در بازار کارهای خوبی صورت گرفته است.

وی در ادامه عنوان کرد: رفع مشکل بیکاری یک دوره زمانی 10 الی 15 ساله می خواهد و با برنامه ریزی، باید بتوانیم همگی تولیدکننده شویم.

امام جمعه سیدان در جمع مسئولان بیان کرد: شهید رجایی و باهنر دو مرد مخلص و خدمتگزار مردم بودند و انسان برای رسیدن به مقام والای انسانیت باید راه بندگی خداوند را در پیش گیرد.

حجت الاسلام و المسلمین حمیدرضا رستگار در ادامه به سخنان مقام معظم رهبری در دیدار هیات دولت اشاره و بیان داشت: دولت باید با برنامه ریزی و جدیت حداکثر بهره برداری را برای کار و تلاش در یکسال باقی مانده انجام دهد و نباید به هیچ وجه خودش را سرگرم بحث های انتخاباتی کند چرا که اگر دولتی ها این 9 ماه را صرف انتخابات کنند کشور یکسال عقب می افتد و بهترین تبلیغ برای دولت در  راس کار، اقدام و عمل آن دولت است.

حجت الاسلام رستگار اظهار داشت: این دولت هم نقاط منفی دارد و هم نقاط مثبت اما انتقاد از دولت باید سازنده باشد و تنها راه نجات کشور اتکاء به خود و پیشبرد به اقتصاد مقاومتی است. امروزه مشکلات و گره های اقتصادی مسئله اول کشور است که باید حل شود و حل آنها در گرو اجرای صحیح و دقیق سیاست های اقتصاد مقاومتی است و برای اجرای اقتصاد مقاومتی باید از همه ظرفیت های کشور در بخش های کشاورزی و صنعت استفاده شود.

رستگار در ادامه به کارهایی که کمک به اقتصاد مقاومتی میکند اشاره کرد: اختیارات تصمیم گیری به استان ها، هدایت تسهیلات بانکی و همچنین حجم عظیمی از نقدینگی به سوی تولید، پرداخت به موقع بهای محصولات کشاورزی و توجه جدی به روستاها و صنایع تولیدی از کارهای مهم اقتصاد مقاومتی است.

وی خطاب به دولتی های بخش سیدان بیان کرد: در اسلام ما مدیریت داریم، ریاست و مدیریت دو مقوله جدا از هم است. ریاست برای دولت های غیراسلامی است در نظام اسلامی مردم حرف اول را می زنند مردم برای این انقلاب سنگ تمام گذاشتند، اگر مردم نبودند الان من و شما پست نداشتیم.

وی افزود: در اسلام مسئولین باید در رده مردم و در دسترس مردم باشند و امروزه بعضی از مسئولین کشور ما اتاق های اندرونی دارند که برای دسترسی به آنها باید وقت گرفت که واقعا مشکل است مردم نباید گله مند باشند که به فلان مسئول دسترسی پیدا نمی کنیم و حکومت در اسلام خدمتگزاری به مردم است.

ادامه مطلب

نظرات ارسال شده

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی