[RB@Blog_Title]

 به گزارش سرویس خبری سیدان نیوز به نقل از سایت خبری مرودشت نا،خطیب نماز جمعه بخش سیدان در جمع نمازگزاران بیان داشت: اگر پرونده آمریکا را برعلیه ایران بعد از انقلاب بررسی کنیم این کشور جز جنایت، ترور، استکبار، استعمار و مظلوم کشی چیز دیگری در پرونده اش ندارد.

http://marvdashtna.ir/files/images/95-Khordad/972be770_DSC_0010.JPG

حجت الاسلام و المسلمین رستگار در رابطه با جنایت های آمریکا علیه ایران بیان داشت: تبدیل سفارت آمریکا به لانه جاسوسی که توسط دانشجویان پیرو خط امام به آتش کسیده شد، مصادره اموال ایران، حمله مستقیم آمریکا به ایران که و واقعه طبس، فراهم کردن سلاح های شیمیایی برای صدام و 8سال جنگ بر علیه ایران نمونه ای از جنایت آمریککا علیه ایران است.

رستگار افزود: حمایت از فتنه گران سال 88، تحریم های ظالمانه در زمینه های مختلف از جمله تحریم علمی، دارویی، هسته ای، اقتصادی، نفت، کشتی رانی و بنادر، بخشی از جنایت های آمریکا بعد از انقلاب بود و الان جنایت جدید آمریکا این است که بعد از اینکه وزارت خارجه زیر نظر رهبری با آنها مذاکره کردند و برجام را امضاء و تصویب کردند، این دولت استعمارگر دبه درآورده است و هرکجا تروریستی هست آمریکا آن را پرورش می دهد.

حجت السلام رستگار در رابطه عیدفطر اظهار داشت: قبل از شروع نماز باید فطریه پرداخت شود یا کنار گذاشته شود و پرداخت فطریه امری واجب است.

وی در مورد محل برگزاری اقامه نماز عیدفطر بیان کردن: بعد از جلسه ای که در بخشداری داشتیم مصوب گردید نماز عیدفطر در سرآسیاب اقامه گردد.

ادامه مطلب

نظرات ارسال شده

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی