[RB@Blog_Title]

  • نویسنده : محمدرحیمی
  • بازدید : [۲۵۵] مشاهده

 به گزارش سرویس خبری سیدان نیوز به نقل از سایت خبری مرودشت نا،بخشدار سیدان در جلسه شورای اداری بیان کرد: تبدیل فاروق و سیوند به شهر در حال پیگری و انجام است و افراد و خانواده هایی که در مرودشت و شیراز سکونت دارند و به بخش سیدان تعلق دارند باید شناسایی شوند.

محمد روستا در رابطه با انتخابات اظهار داشت: در اردیبهشت ماه دو انتخاب در پیش داریم و چیزی که نیاز داریم بحث نعامل و همدلی است. انتخابات شوراها نسبت به ریاست جمهوری حساسیت بیشتری دارد و آن هم بخاطر این است که انتخابات ریاست جمهوری در سطح کلان کشوری است.

روستا از دهیاران و شوراها تقاضا داشت: ظرف 2 الی 3 روز آینده اعتبارات عمرانی استانی 2%نفت و گاز درحال توزیع است و دهیاران و شوراها در این خصوص تلاش کنند و مشکلات را از طریق ادارات مربوطه پیگیری کنند  و بخشداری و شورای بخش نیز به سهم خود پیگیر هستند.

روستا افزود: دهیاران و شوراها ارتباط خود را با اصحاب رسانه بیشتر کنند تا مشکلات و فعالیت های بخش پوشش خبری داده شود چرا که رسانه ها می توانند به سیستم اداری خط بدهند.

حجت السلام والمسلمین رستگار امام جمعه بخش سیدان در این جلسه بیان داشت: خبرنگاران انسان هایی شریف، بی ادعا و زحمت کش هستند و چشم و گوش مردم هستند.

حجت الاسلام رستگار اظهار داشت: آسیب های اجتماعی مثل طلاق،اعتیاد،شبکه های ماهواره ای و اجتماعی، بی حجابی، فساد و....در جامعه وجود دارد و وجود خواهد داشت.

وی بیان داشت: یکی از آسیب های اجتماعی شبکه های اجتماعی همانند تلگرام، واتساپ، لاین و... می باشد که از مضرات آن ها می توان به افسردگی، دور شدن از فرهنگ اصیل اسلامی و ایرانی که همان صله رحم است، بی تفاوتی نسبت به مذهب و اعتقادات دینی و از بین رفتن صداقت در فضای خانواده ها اشاره کرد.

وی اظهار داشت: از محاسن شبکه های اجتماعی می توان به کاهش هزینه ها در ارتباط جهانی اشاره کرد که برای پیشرفت جامعه نیاز است و باید با افزایش آگاهی اجتماعی مراقب معایب آن باشیم و از معایب فاصله بگیریم.

وی تصریح کرد: راه حل اساسی آن است که یک شبکه قدرتمند ایرانی و داخلی جایگزین شبکه های اجتماعی مذکور شوند و تهدیدها به فرصت ها تبدیل گردد.

در پایان جلسه از خبرنگاران بخش سیدان تجلیل شد.

ادامه مطلب

نظرات ارسال شده

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی