[RB@Blog_Title]

جلسه هیئت فوتبال در بخش سیدان برگزار شد + تصاویر

چهارشنبه, ۶ مرداد ۱۳۹۵، ۱۱:۲۹ ب.ظ
  • نویسنده : محمدرحیمی
  • بازدید : [۲۳۹] مشاهده

 به گزارش سرویس خبری سیدان نیوز به نقل از سایت خبری مرودشت نا،جلسه هیئت فوتبال با حضور سرپرستان ده تیم در اداره ورزش و جوانان بخش سیدان برگزار گردید.

اسکندر حقیقت پیشکسوت فوتبال بخش سیدان در این جلسه بیان داشت: چهار تیم از هرگروه به دور بعد صعود کنند و مرحله بعد به صورت حذفی باشد.

با پذیرفته شدن پیشنهاد مذکور، تیم ها به صورت قرعه کشی در دو گروه تقسیم شدند.

رضا افتاده نسب رئیس اداره ورزش و جوانان بخش سیدان در گفتگو با خبرنگار مرودشت نا بیان داشت: در طول این دوسال مسئولان بخش با اداره ورزش و جوانان همکاری لازم را داشته اند و اگر واقعا حمایت مسئولین مخصوصا محمدروستا بخشدار محترم و معاون ایشان بهنام مرشدی و حوزه مقاومت امام سجاد(ع)، شهردار و شورای شهر و رهنمودهای امام جمعه محترم حجت السلام والمسلمین رستگار نبود ما هیچ گونه کاری را نمی توانستیم به پایان برسانیم و از خداوند متعال آرزوی سلامتی روز افزون برای تمامی مسئولان و خدمتگزاران نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و طول عمر برای مقام معظم رهبری را دارم.

وی در پاسخ به سوال خبرنگار مرودشت نا که ارتباط اداره ورزش و جوانان بخش با شهرستان و استان را چگونه ارزیابی می کنید اظهار داشت: با حمایت های اداره ورزش و جوانان شهرستان و با درایت رئیس محترم اداره ورزش و جوانان شهرستان توانستیم سالن ژیمناستیک شهر سیدان را به یک عدد پیست ژیمناستیک مجهز کرده که با افزوده شدن این امکانات پیشرفت خوبی را در این رشته ورزشی شاهد خواهیم بود و برای وی از صمیم قلب آرزوی موفقیت و سربلندی در پست های بالاتر را دارم.

وی در مورد ارتباط با اداره ورزش و جوانان استان عنوان کرد: نماینده محترم مجلس محمدمهدی برومندی از پتانسیل های خود تنها برای حوزه انتخابیه استفاده نمی کند و د مجلس شورای اسلامی هم وزنه سنگینی به حساب می آید و از خداوند متعال برای وی نیز آرزوی توفیق روز افزون در تمامی مراحل را دارم.

وی افزود: آقای حیدر علی کامیاب مدیر کل استان در این مدت که به این سمت منصوب شده اند، نگاه ویژه ای به شهرستان مرودشت و مخصوصا بخش سیدان داشته اند و با قدوم پربرکت وی به راس ورزش استان توانسته ایم سالن چندمنظوره ای در شهر سیدان را شروع به کار کنیم و مجوز ساخت رختکن و هیات فوتبال برای بخش سیدان و فنس کشی زمین چمن فاروق صادر شده است.

وی افزود: در آخر از تمامی ورزشکاران و دبیر محترم هیات فوتبال بخش سیدان مرتضی سجادیان که با تلاش شبانه روزی توانسته است نظم و قانون را اجرا کند کمال تشکر را دارم.

ادامه مطلب

نظرات ارسال شده

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی