[RB@Blog_Title]

  • نویسنده : محمدرحیمی
  • بازدید : [۵۰۲] مشاهده

 به گزارش سرویس خبری سیدان نیوز به نقل از سایت خبری مرودشت نا،امام جمعه بخش سیدان در جمع بانوان این شهر در مصلی نمازجمعه بیان داشت: دخترها و پسرهایی که با همدیگر دوست هستند با اضطراب و دلهره در تماس هستند و ملاقات دارند اما در ازدواج، لذت همراه با آرامش است و ضرر بعدی این دوستی نامشروع، اضطراب روحی بعد از ازدواج است چرا که شخص از فاش شدن روابط قبل از ازدواجش هراس دارد.

حجت الاسلام و المسلمین حمیدرضا رستگار بیان داشت: یکی دیگر از ضررهای ارتباط های مذکور، افت تحصیلی است چرا که طرفین تمرکز فکری ندارند.

وی اظهار داشت: عفت سرمایه زندگی دختران می باشد و با این روابط عفت دختران از بین می رود.

وی از دست رفتن آبرو را یکی دیگر از آثار زیانبار این روابط دانسته و بیان داشت: این روابط موجب افسردگی و ناامیدی دختر و پسر می شود.

وی عدم خودباوری را یکی دیگر از آثار روابط نامشروع عنوان کرد و بیان داشت: انسان اگر مسیر انسانیت و خدا را انتخاب کرد مقامش از فرشته ها بالاتر می رود اما اگر مسیر غرایز شهوانی را انتخاب کند مقامش از حیوان هم پایین تر می آید.

وی افزود: یکی دیگر از ضررهای روابط نامشروع احساس بدبینی به همدیگر است و ن و شوهر اگر در زندگی به هم خوش بین باشند زندگی موفقی دارند.

وی سوء استفاده های مالی از دختران، بی مهری خانوداه ها، باج خواهی و تهدید را از دیگر آثار زیانبار روابط نامشروع دختر و پسر دانست.

ادامه مطلب

نظرات ارسال شده

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی